کپی و عدم سنخیت منابع با محتوا
ادامه مطلب ...محقق: آزاده دزفولی
منابع مکتوب در متن موجود نیست
منبع اینترنتی نیز کلی است
محقق: نوشین حاجی طرخانی
کپی است
ادامه مطلب ...علیرضا جهانبانی
بدون ارتباط با تکلیف کلاسی
ادامه مطلب ...محمدرضا طائی
عدم سنخیت مطالب با منابع
چکیده:
محیط رقابتی و پر شتاب امروز در تمامی عرصه های علم- فناوری- صنایع و کارخانجات و سازمانهای موفق جهانی را بر آن داشته است تا اهداف و روشهای خود را در جهت شناخت هر چه بیشتر مشتریان هدایت کنند . و تمامی نیازهای مصرف کنندگان را به دقت مورد بررسی قرار دهند چراکه محیط پر رقابت و پر از تبلیغات امروز به گونه ای است که فقط شرکت هایی می توانند موفق باشند که به دقت نیازهای مصرف کنندگان را شناسائی کنند و با محصولات خود این نیازها را به بهترین شکل ممکن مرتفع کنند.
در این مقاله سعی شده است که عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید مصرف کننده مورد بررسی قرار گیرد ابتدا فرایند تصمیم گیری خرید مورد توجه قرار گرفته است وآنگاه انواع تصمیمات خرید و عوامل تعیین کننده در این تصمیم گیری مورد بحث و توجه قرار گرفته است.
علیرضا حیدری
منابع در متن استفاده نشده است
سیّد محمّد باقر سیّدی
متن مغشوش است ادامه مطلب ...
حسین فراهانی
کپی است
چکیده
علی رغم اینکه ادبیات رایج در زمینه سازمان و مدیریت ، بر توانمندسازی و ایجاد کانال های ارتباطات باز تاکید دارند، اما نتایج تحقیقات نشان می دهند بسیاری از کارکنان از این موضوع شکوه می کنند که سازمان های آنها از ارتباطات، تسهیم اطلاعات و دانش آشکار و پنهان حمایت نمی کنند و اینها همه می تواند دلیلی بر شکست اهداف و برنامه های مدیران در سازمان ها باشد. یکی از موانع مهم در موفقیت برنامه ها و اهداف سازمان، فقدان اطلاعات، فقدان اعتماد و فقدان آن چیزی است که پژوهشگران آن را سکوت سازمانی نام نهاده اند که عبارتست از خودداری از بیان ایده ها، نظرات و اطلاعات راجع به مشکلات سازمانی. سکوت سازمانی پدیده ای رایج و شایع در اغلب سازمان ها می-باشد؛ اما با این حال تحقیقات چندان گسترده ای پیرامون آن صورت نگرفته است
ادامه مطلب ...
شیرین مرتضوی
کپی است
چکیده
از آنجا که جزء اصلی سازمان، کارکنان دارای اطلاعات، تجربه، دانش سازمانی، و ایده هایی که در مورد سازمانشان دارند، هستند، آنها با بسیاری از مشکلات در تمام مراحل کار خود روبرو می شوند .اگر چه از آنها انتظار می رود مشکلاتشان را گزارش دهند و یا راه حل ها و اطلاعاتی که دارند به اشتراک بگذارند، اما آنها گاهی اوقات سکوت را انتخاب می کنند .درک دیدگاه های کارکنان برای درک بهتر دلایل آنها در شیوههای نامطلوب رفتاری بسیار مهم است. این مطالعه به ارزیابی و تعیین این موضوع میپردازد که چه عواملی اثر منفی بر تصمیم گیری کارکنان دارد و تا چه حد دلایل داده شده به سکوت آنها منجر می شود.تحقیقات نشان می دهد که دلایل اداری و سازمانی موثرترین (مهمترین) دلایل سکوت کارکنان هستند. اعتماد اطمینان بخش مدیران اجرایی با تضمین فضاها برای مشارکت صوتی کارکنان و باز سازی پل ارتباطی بین مدیران و زیر دستان به افزایش عملکرد و بهره وری سازمان به عنوان یک نتیجه کمک خواهد کرد.
مهدی علیخانی
کپی است
چکیده:
کارآیی و توسعه هر سازمان تا حد زیادی به کاربرد صحیح نیروی انسانی بستگی دارد .علیرغم اینکه ادبیات رایج درزمینه سازمان و مدیریت، بر توانمندسازی و ایجاد کانالهای ارتباطات باز تاکید دارند، اما نتایج تحقیقات نشان میدهندبسیاری از کارکنان از این موضوع شکوه میکنند که سازمانهای آنها از ارتباطات، تسهیم اطلاعات و دانش آشکار و پنهانحمایت نمیکنند و اینها همه میتواند دلیلی بر شکست اهداف و برنامه های مدیران در سازمانها باشد. یکی از موانع مهم درموفقیت برنامه ها و اهداف سازمان، فقدان اطلاعات، فقدان اعتماد و فقدان آن چیزی است که پژوهشگران آن را سکوتسازمانی نام نهاده اند که عبارتست از خودداری از بیان ایده ها، نظرات و اطلاعات راجع به مشکلات سازمانی. وقتی سکوت، سازمانی را فرا میگیرد، رکود در شبکه های فیزیکی و اجتماعی آن رسوب میکند و مزیت رقابتی سازمانی بی معنا میشود. در حالی که پدیده سکوت کارکنان، سازمان ها را در بر می گیرد و به یک پدیده رایج در سازمان ها تبدیل میشود، ولی متاسفانه هنوز بررسی و تحقیقات علمی کمی در مورد سکوت کارکنان انجام گرفته است. مطالعات انجام شده نشان میدهد که عواملی همچون تعهد کارکنان، هویت سازمانی، فرهنگ سازمانی و عوامل شخصیتی تحت تاثیر سکوت سازمانی قرار میگیرد. به عبارتی هر اندازه پدیده سکوت در سازمان بیشتر باشد تعهد سازمانی کارکنان کاهش مییابد. همچنین مقادیر ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین رابطه معنادار بین هویت سازمانی و هر یک از مؤلفه های آن باسکوت سازمانی کارکنان محاسبه شد که مثبت بودن این مقادیر نشان داد، این روابط مستقیم است و همبستگی مثبت ومعناداری بین سکوت سازمانی کارکنان و هر یک از مؤلفه های هویت سازمانی وجود دارد. همچنین تقویت کردن مولفه های فرهنگی در یک سازمان میتواند شرایطی را ایجاد کند که کارکنان برای مطرح کردن نظرات، عقاید و نگرانی های خود ترس و مشکلی نداشته باشند و لذا باعث کاهش سکوت سازمانی گردد.
ادامه مطلب ...
فاطمه آدینه
عدم انطباق منابع با محتوا
1- کپی است
inajafi.persianblog.ir/post/148
www.ardabilprisons.ir/.../105cb48b255482f7105a8bf
bikport.pmo.ir/.../8f411783a72d1f61d706cde68559b..
2- ربطی به سازمانهای وابسته به وزارت نفت ندارد
3- منابع انگلیسی؟ ناقص است
4- درون متن از منابع انتهایی اثر استفاده نشده است
5- منابع پایانی ناقص هستند
6- منابع اینترنتی ذکر نشده اند
وقت استاد را بی دلیل گرفتن خود نمره منفی دارد
علیرضا اصغری
این متن به هیچ وجهی بیان کننده نحوه تصمیم گیری در خصوص شبکه های اجتماعی نیست